|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Een vrij nieuwe old school death metal band uit Kampen We hebben onze nieuwe website af binnenkort staan daar mp3's op www.erebus.nl.tt wij zijn benieuwd wat jullie ervan vinden |
|
vette shit man(netje)! |
|
Cool In 't Popfront ben ik er zeker bij You can either agree with me, or be wrong. |
|
grappig juh..... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
*schop* http://www.ongekendtalent.nl/clubs/clubstek/clubstek.asp?clubid=14206 dit is voorlopig even de enige manier hoe we jullie een mp3 kunnen laten luisteren het ziet er gay uit maar aan de rechterkant van de pagina is de mp3: Brutalize, te beluisteren we zijn zeer benieuwd naar jullie reacties |
|
Klinkt al stukken beter dan de vorige serie mp3!, waar ist opgenomen? |
|
in Popbelang Kampen |
|
bassdrum ligt er wel lekker dik op, aardige productie dacht ik zo. Aardig nummer ook "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ja hij is nog niet helemaal afgemixt dit is een ruwe mix |
|
Binnenkort zullen er twee (of 1?) mp3's te beluiteren zijn op de Erebus website, de afgemixede versies. |
|
Kevin, stuur de mp3 ff naar mij op, dan stel ik de toonregeling ff bij en zet de verbeterde versie ergens online. |
|
quote: nou, klinkt niet slecht. ben dus zeker benieuwd naar meer materiaal. |
|
Tijd voor nieuwe monitoren dus? Het gegeven dat het dus nog gaver kan klinken dan het nu al klinkt spreekt me zeker aan. |
|
Speakers in Popbelang geven weinig laag weer, waardoor wij extra laag indraaien om het gaaf te laten klinken. Maar als je de mp3 over een normale installatie afspeeld hoor je het teveel aan laag terugkomen. Opsturen die mp3, dan fix ik het zo. |
|
Check deze mp3, de eq is wat aangepast zoals het ongeveer zou moeten zijn. http://members.home.nl/thomas.dijk/MixdownErebus.mp3 |
|
He Erebusmannen: dat klinkt vet! ga zo door en meer van dat enzo! |
|
bedankt, wij zien elkaar nog wel on stage denk ik, of niet? |
|
quote: Zekers! Met veel en plezier!! |
|
Reken maar!! |
|
KLinkt goed |
|
12-11-05 Erebus in popfront zwolle samen met Soulreaver en Detonation |